تجربه متفاوت اون شب

سلام. من مینام. امشب تنهام و میخوام براتون 1 خاطره جالب بگم.(آخه نوید برای یک زایمان فوری رفت بیمارستان)
از وقتی کون دادن وحید ودیدم اون صحنه از جلو چشمم دور نمیشه.
خیلی دلم میخواست رابطه شو با یک مرد ببینم. یکبار به نوید گفتم. خندید و گفت واقعا میخوای ببینی؟ گفتم آره.
دو شب بعد نوید وحید و دوست پسرشو واسه شام دعوت کرد. موقع شام بحث و پیش کشید و اونها اول تعجب کردن اما وقتی خودم تائید کردم با کمی مکث قبول کردن. یک ساعتی نشستیم بازی کردیم و مشروب خوردیم.وحید و مایکل کنار هم بودن و منم تو بغل نوید نشسته بودم.طی بازی من و نوید همو میمالیدیم. مایکل هم روش باز شد و شروع کرد و ور رفتن با وحید.شات آخرو که خوردیم وحید لبهاشو گداشت رو لبهای مایکل و شروع کردن به لب گرفتن. من و نوید رفتیم نشستیم رو مبل راحتی دو نفره و مایکل و وحید رفتن رو بروی ما رو مبل 3 نفره
.

بلند شدم و نور و لایت کردم.اماجوری که دیدم کامل باشه. رفتم نشستم تو بغل نوید. مایکل لخت شده بود وداشت لباسهای وحید و در میاورد. بعد نشست روی مبل و وحید نشست لای پاشو براش ساک میزد. مایکل تظاهر میکرد ما تو اتاق نیستیم. با دستش سر وحید و گرفته بود و عقب و جلو میکرد تا کیرش و بخوره. وحید به انگلیسی از کیر مایکل تعریف میکرد و اونم قربون صدقه اش میرفت. نویددستشو کرد تو لباسمو شروع کرد به مالیدن سینه هام.گردنمو میبوسید و منم با باسنم کیرشو میمالیدم. شق شدن کیرشو حس میکردم. بلند شدم و زیپ شلوارشو باز کردم و کیرشو کشیرم بیرون و براش ساک زدم. بلندم کرد.رفتیم نشستیم رو مبل 3 نفره.نوید نشست منم از پشت نشستم روش و با باسنم کیرشو تحریک میکردم. مایکل بلند شد ورفت پشت وحید.تف کرد دم کون وحید و کیر کلفتشو فشار داد تو کون وحید. ناله وحید بلند شد. مایکل کیرشو نگه داشت چند ثانیه بعد وحید گفت:I’m ok. fuck me .

مایکل شروع کرد به فشار دادن. من فرو رفتن کیر کلفتشو تو کون وحید میدیدم.خم شدم و تف کردم رو کیرش تا راحت تر بره تو. وحید لبخند زد و دوباره ناله اش رفت هوا. مایکل 1 دستشو گداشته بود رو کمر وحید و یکی رو هم رو کمر خودش و کیرشو عقب جلو میکرد. وحید داشت حسابی لذت میبرد. نوید دامن کوتاه منو زد بالا و شورتمو در آورد. نشستم رو کیرشو کیرشو کرد تو کسم. از یک طرف مایکل داشت کون وحید و میکرد و از یک طرف من رو پای نوید بالا پایین میشدم وناله هامون بلند بود. نوید کیرشو کشید بیرون و منو بلند کرد. نشست جلوی وحید و وحید با ولع کیرشو میخورد. نوید نو نشوند رو کیرشو کرد تو کونم. صدای جیغ و ناله من مایکل و تحریک کرد و اونقدر محکم وحید و میگائید که وحید داشت از حال میرفت. من بالا پایین میشدم و داشتم با نوید حال میکردم. 1 دست نوید رو کسم بود و 1 دستش رو سینه هام.

مایکل ارضا شد و کیرشو کشید بیرون. شروع کرد واسه وحید ساک زدن .نوید منو نشوند لب کاناپه و شروع کرد از کس و کون کردن! یکی تو کسم میکرد یکی تو کونم. وحید سینه هامو گرفته بود تو دستشو میمالوند و اونقدر حشرم بالا بود که فقط به گائیده شدنم فکر میکردم. وحید. مایکل و بلند کرد و خمش کرد جلو و کیرشو کرد تو کون اون. و شروع کرد به تلم زدن. کیر نوید کس و کونمو داغون کرده بودو کیرشو کشید بیرون و با دستمال خشکش کرد و دوباره فشار داد تو کونم. صدای تق و توق وحید و مایکل میومد و کیر نوید کونمو پاره کرد.جیغ زدم. حس کردم داره از کونم خون میاد نوید کشید بیرون و گفت اینم تنبیه جنده حشری خودمه. دوباره کرد تو و اونفدر تلم زد تا آبش اومد. کونم درد میکرد اما لذت میبردم. کسمو کرد تو دهنشو اونفدر خورد تا ارضاء شدم. وحیدم آبشو ریخت تو دهن مایکل و اونم تا ته براش خورد. تجربه جالبی بود.اما هیچ چیز رابطه با جنس مخالف نمیشه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر